Afrikas Horisonter

Afrikas
Horisonter

  • Hjemmeside
  • Visuel identitet
  • Marketing
  • Website
  • Branding
  • Marketing

Afrikas Horisonter

  • Hjemmeside
  • Visuel identitet
  • Marketing
  • Hjemmeside
  • Visuel identitet
  • Marketing

Konceptet

Afrikas Horisonter tager dig med på en magisk rejse gennem et enestående kontinent. Rejsebureauets ekspertise og viden om Kenya og Sydafrika garanterer enhver rejsende minder for livet.

Med en exceptionel hjemmeside og forførende visuel identitet ønskede vi at skildre den samme magiske oplevelse, som den du får ude i verden med vandrestøvlerne på. Gennem et tæt samarbejde med flere workshops fik vi en fælles forståelse for, hvordan vi bedst kom i mål med at opnå den samme magi på den digitale rejse.

Det hele startede med et håndlavet logo, der repræsenterer den harmoniske og romantiske følelse af at skue udover det glemte kontinent. Så, læn dig godt tilbage i dit nedslidte Land Rover-førersæde og lad os tage dig med på rejsen.

Hjemmeside

Formålet med hjemmesiden er at skabe en oplevelse af smukke billeder og tillokkende muligheder.

Visuel identitet

Den stærke identitet forener fortællingen om den vilde natur med en følelse af sikkerhed og luksus.

Marketing

Det kræver en stor præcision at gøre sig gældende på rejsemarkedet. Derfor valgte vi at implementere en e-mailkampagne og en marketingkampagne på tværs af Facebook, AdWords og Instagram.

En digital ekspedition

Målet med hjemmesiden var at lave den så virkelighedstro, at besøgende får en fornemmelse af, hvordan en rejse med Afrikas Horisonter er i virkeligheden. Vi udviklede samtidig en kunderejse, der skulle føre kunden forbi de forskellige rejsepakker og til at initiere de første skridt mod den næste store oplevelse. 

Mockups af Afrikas Horisonters visuelle identitet
Logo sketch til Afrikas Horisonter proces billede
Afrikas horisonter logo og identitet til hjemmesiden