Idéer, der er værd
at forfølge
Kun få brands resonerer så dybt til vores indre kald, som TEDx Frederiksberg gør. Så da vi fik muligheden for at være sponsor for organisationen, sagde vi ja uden at tøve. Fra deres begyndelse i 2019 har vi hjulpet med at skabe en visuel identitet, som blandt andet har lagt fundamentet for det, der blev til et sensationelt åbningsevent på Det Kongelige Danske Musikkonservatorium med flere end 700 deltagere. Det fantastiske team i TEDx Frederiksberg gjorde vores arbejde let og sjovt, og sammen skabte vi en spændende og lærerig oplevelse for publikum.
Med identiteten ønskede vi at sætte fokus på de unikke kvaliteter, der kendetegner Frederiksberg samtidig med at bevare tilknytningen til moderbrandet, TED. Vi ønskede at give publikum mulighed for at interagere på diverse platforme for at skabe en oplevelse sammen med os. Der er ikke mange følgerskarer, der giver så meget støtte og loyalitet, som vi ser hos TEDx.
TEDx-organisationen har hjulpet engagerede mennesker med at formidle deres idéer siden 1984. Idéer, som er værd at dele – og endnu vigtigere – at forfølge.
Vi elsker velgørenhed, fordi vi kan hjælpe civilorganisationer med at gøre en forskel i verden.
Det giver bare god mening at have en visuel identitet. Alt hænger bedre sammen og tager sig bedre ud, og alle er med på, hvordan ting skal vises, og hvad der skal vises
En af TED-organisationens krav til vores videomateriale var, at video- og lydkvalitet er i topklasse, hvilket vi levede op til fuldt ud. Ved begge events blev vores videoer af talerne vist på den officielle TED-side.
Selvom vi er opmærksomme på, at vi skal passe på vores planet, har vi en forkærlighed for at udvælge det helt rette papir med de rigtige farver, billeder og design til vores trykte materialer.
’Touchpoints’
Det var vigtigt, at få publikum til at engagere sig, ikke kun på selve dagen, men også på de digitale medier og over e-mail. Derfor skabte vi et simpelt layout, der forenede tekst og billeder på en sammenhængende og interessevækkende måde.
I programmet til eventet havde vi gjort plads til, at publikum kunne skrive deres egne notater. Alt fra store skilte til adgangskort havde vores genkendelige design, og det eneste, publikum skulle gøre, var at læne sig tilbage og slå lytteklapperne ud.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.