TEdx

  • Velgørenhed
  • Visuel Identitet
  • Video
  • Print
  • Velgørenhed
  • Visuel Identitet
  • Video
  • Print

TEdx

  • Velgørenhed
  • Visuel Identitet
  • Video
  • Print
  • Velgørenhed
  • Visuel Identitet
  • Video
  • Print

Idéer, der er værd
at forfølge

Kun få brands resonerer så dybt til vores indre kald, som TEDx Frederiksberg gør. Så da vi fik muligheden for at være sponsor for organisationen, sagde vi ja uden at tøve. Fra deres begyndelse i 2019 har vi hjulpet med at skabe en visuel identitet, som blandt andet har lagt fundamentet for det, der blev til et sensationelt åbningsevent på Det Kongelige Danske Musikkonservatorium med flere end 700 deltagere. Det fantastiske team i TEDx Frederiksberg gjorde vores arbejde let og sjovt, og sammen skabte vi en spændende og lærerig oplevelse for publikum.

Med identiteten ønskede vi at sætte fokus på de unikke kvaliteter, der kendetegner Frederiksberg samtidig med at bevare tilknytningen til moderbrandet, TED. Vi ønskede at give publikum mulighed for at interagere på diverse platforme for at skabe en oplevelse sammen med os. Der er ikke mange følgerskarer, der giver så meget støtte og loyalitet, som vi ser hos TEDx.

TEDx-organisationen har hjulpet engagerede mennesker med at formidle deres idéer siden 1984. Idéer, som er værd at dele – og endnu vigtigere – at forfølge.  

Play Video

Velgørenhed

Vi elsker velgørenhed, fordi vi kan hjælpe civilorganisationer med at gøre en forskel i verden.

Visuel identitet

Det giver bare god mening at have en visuel identitet. Alt hænger bedre sammen og tager sig bedre ud, og alle er med på, hvordan ting skal vises, og hvad der skal vises

Video

En af TED-organisationens krav til vores videomateriale var, at video- og lydkvalitet er i topklasse, hvilket vi levede op til fuldt ud. Ved begge events blev vores videoer af talerne vist på den officielle TED-side.

Print

Selvom vi er opmærksomme på, at vi skal passe på vores planet, har vi en forkærlighed for at udvælge det helt rette papir med de rigtige farver, billeder og design til vores trykte materialer.

’Touchpoints’

Det var vigtigt, at få publikum til at engagere sig, ikke kun på selve dagen, men også på de digitale medier og over e-mail. Derfor skabte vi et simpelt layout, der forenede tekst og billeder på en sammenhængende og interessevækkende måde.

I programmet til eventet havde vi gjort plads til, at publikum kunne skrive deres egne notater. Alt fra store skilte til adgangskort havde vores genkendelige design, og det eneste, publikum skulle gøre, var at læne sig tilbage og slå lytteklapperne ud.

TEDx Frederiksberg Skilt design træ
TEDx Frederiksberg design program print
Adgangskort design til TEDx Frederiksberg
TEDx program design print